Reklamácia
Reklamačný proces a odstúpenie od kúpnej zmluvy sa riadia platnými obchodnými podmienkami spoločnosti Triven, ktoré v úplnom znení nájdete tu.
Reklamácia:
V prípade zistenia vady na tovare je potrebné uplatniť reklamáciu dodaného tovaru, ktorú posúdi technik spoločnosti. So zákazníkom sa v čo najkratšom čase dohodne spôsob vybavenia reklamácie podľa jeho potrieb a povahy vzniknutej vady. V prípade nejasností odporúčame najskôr kontaktovať našu infolinku a konzultovať problém s technikom. Následne je nutné písomné uplatnenie reklamácie prostredníctvom e-mailu. V prípade potreby je možné reklamáciu uplatniť aj telefonicky, avšak odporúčanou formou je e-mail.
Na tento účel slúži „Formulár na uplatnenie reklamácie“, ktorý zákazník odošle elektronicky na eshop@triven.sk. Je potrebné poskytnúť čo najviac informácií na identifikáciu objednávky, najmä číslo objednávky, sériové číslo, kópiu faktúry (príp. dodacieho alebo záručného listu).
Zákazník je do 24 hodín informovaný o prijatí reklamácie a o postupe jej riešenia, prípadne sú technikom spoločnosti vyžiadané doplňujúce informácie. Rýchlosť vybavenia reklamácie závisí od povahy vady, ale cieľom je vyriešiť reklamáciu čo najrýchlejšie. Maximálna lehota na vybavenie reklamácie je 30 dní od dátumu prijatia.
V prípade uznania reklamácie, keď kupujúci tovar vracia alebo ho predávajúci vymení za nový, náklady na dopravu znáša predávajúci. Predávajúci tovar bezplatne vymení za nový alebo na vlastné náklady vadný tovar vyzdvihne a vráti kupujúcemu kúpnu cenu v plnej výške.
Odstúpenie od zmluvy (vrátenie tovaru bez udania dôvodu):
Ak sa kupujúci (konečný spotrebiteľ – fyzická osoba v súlade se zákonom č. 102/2014 Z.z.) rozhodne odstúpiť od zmluvy v lehote 14 dní od prevzatia tovaru, postupuje nasledovne:
- Kupujúci vyplní „Formulár na odstúpenie od zmluvy“ a zašle ho na eshop@triven.sk. Je potrebné poskytnúť čo najviac údajov na identifikáciu objednávky.
- Predávajúci zabezpečí vyzdvihnutie tovaru do 5 pracovných dní na adrese kupujúceho, pričom náklady na spätnú dopravu znáša kupujúci. Vrátený tovar bude do max. 5 dní doručený na sklad predávajúceho, kde prejde kontrolou.
Ak je doručený nepoškodený a v originálnom balení, predávajúci vystaví dobropis v plnej výške hodnoty tovaru a do 14 kalendárnych dní od doručenia vráti kúpnu cenu na účet kupujúceho, zníženú o náklady na spätnú dopravu. Výška dopravy bude zodpovedať sume zaplatenej pri objednávke. - Ak bol tovar už rozbalený a na jeho opätovné použitie je nutné prebalenie, predávajúci o tom kupujúceho vopred informuje a oznámi náklady na obnovu balenia.
- Nie je možné vrátiť tovar, ktorý bol poškodený alebo už bol zapojený/spustený v rámci vykurovacieho systému.
Ak je kupujúcim právnická osoba, nemá nárok na odstúpenie od zmluvy bez udania dôvodu. V takom prípade kupujúci postupuje podľa reklamačných pravidiel.